HTML

A Google Doboz

Fogszabályozásom története

Fogszabályozásom története

Analytics

HTML

Alakul!

2007.09.18. 00:06 Z55

Alakul, de még mennyire! A maradék két húzásról nem is írtam... pedig lehetett volna. A második fogam gyökere bent maradt, beletört. Egy pillanatra ideges lettem, hallottam a rémtörténeteket a szájsebészetről, de ügyes orvosom 5 perc alatt kiműtötte a bentmaradt csonkot. A harmadik húzás pedig kifejezetten kellemes volt :) De hagyjuk ezeket, végre vége, és 32 fogam helyett csak 29 virít a számban.

És és és--- az eredmény már most szembetűnő! Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan, ennyire látványos eredményt érünk el. A fogszbályozás csodás dolog!

Íme két kép; tessék őket összehasonlítani az eredeti állapotot mutatókkal!

 

Nekem különsöképp az alulnézet tetszik. Most már tényleg elhiszem, hogy karácsonyra 90%os lesz az eredmény.

A lényeg, hogy örömmel várom az újabb húzást... ami ma délután lesz, és egy kicsit fájdalmas, de az eredményt tekintve kellemes fogszabályozó eljárás!

Szólj hozzá!

Címkék: fogszabályozás sikere fogak rendben

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabalyozas.blog.hu/api/trackback/id/tr34168964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása