HTML

A Google Doboz

Fogszabályozásom története

Fogszabályozásom története

Analytics

HTML

Az első nap vége

2007.07.04. 21:48 Z55

Vége, lassan vége az első napnak. Egy szó: furcsa. Viszont nem fáj, egyáltalán. Nem fáj, ha nem csinálok semmit. Nagyon kicsit fáj, ha eszem. Persze, mi mást, ha nem kemény ételt a javasolt pépessel szemben. Sült kolbász, kenyér, kukorica köretnek. Szerencsére egyedül ettem, és csak én láttam magam tükörben vicsorogva:)) A látvány kemény, mindenféle étel maradékok, cafatok függenek mindenhol a fogam és a szabályzó között.

Vettem lágy sörtéjű fogkefét. Azzal jobban esett a tisztítás, mint az eredetileg meglévő közepes keménységűvel. Egy órát válogattam a DM-ben.

Néha kicsit szúr hátul, oldalt. Egy ismerősöm szerint néhány nap múlva tele leszek belül sebekkel. Szerintem meg nem. Ha fejben elintézem, akkor semmi bajom nem lehet.

Az éjszakára leszek kíváncsi...

Reggel jövök a beszámolóval.

Szólj hozzá!

Címkék: fogszabályzó egy nap

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabalyozas.blog.hu/api/trackback/id/tr74111850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása