HTML

A Google Doboz

Fogszabályozásom története

Fogszabályozásom története

Analytics

HTML

Csak pozitívumok

2007.09.26. 23:58 Z55

Fantasztikus dolog ez a fogszabályozás! Még nincs három hónapja, hogy elmentem az orvoshoz, és máris hihetetlen az eredmény. Egyik este régi képeket nézegettem, és teljesen megdöbbentem, hogy a mostani, teljesen "fogatlan" mosolyomhoz képest mennyire kusza, össze-vissza és csúnya volt a fogam. Eszméletlen sok önbizalmat és felszabadultságot kaptam ajándékba... és néhány hónap után ezt mondom! Mi lesz a végén?? :)

Arról nem is beszélve, hogy minden fájdalom megszűnt, csak egy nagyon kicsi, de könnyen megszokható és felejthető érzékenység maradt. Bátran eszem, nem fáj sehol. Azért egy-két dolgot el kell felejteni: pl. alma, körte, vagy egyéb kemény gyümölcs, ezeket csak késsel villával tudom enni. Vagy mogyoró, ropi. Ezeket csak azért, mert nagyon kényelmetlen a vasak és brekettek közé beszorluló darabkákat kiszedegetni:))

A lényeg, hogy elégedett és boldog vagyok az eddigi eredményekkel!

1 komment

Címkék: hónap mosoly két után csodás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabalyozas.blog.hu/api/trackback/id/tr66178177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Denio · denio.blog.hu 2011.05.12. 08:59:28

Nekem tegnap rakták föl a felső fogszabályzót, kicsit torlódtak az első fogaim, de nem annyira, mint neked. Érdekes, hogy nekem sem fáj, egy nagyon picit érzékeny. Régi a blog és nem folytattad. Lehet tudni, hogy mi a történet vége? :)
süti beállítások módosítása